Rabu, 5 Januari 2011

TahUn bARu!!!!!

Alhamdulillah,dengan izin-Nya dapat aku update blog nih...sebenarnay aku baru dapat sekolah baru
di yan.sekolah tahfiz.aku memang minat sekolah tahfiz.tahun ni aku berusia 16 tahun.taun depan spm.tapi aku agak lambat lagi kot,sebab aku ambik tahfiz.pengajianku di sana selama 3 tahun,insyaAllah.So,lambat lagilah
aku nak ambik spm hmm....kepada rakan2ku yang awal ambik spm semoga berjaya.yang bestnya aku pelajar paling tua kat sana huhu.....boleh buli junior yahooo.....
Maahad Tahfiz Fityan(sekolahku sekarang)
Air terjun berdekatan dengan sekolahku

Sekolah ni dibawah kerajaan pas Negeri Kedah.Sekolah ini juga baru dirasmikan pada 27 Disember 2010.
Kira aku ni generasi pertama la..hehe...Selain sekolah ni,ada lagi sekolah di bawah kerajaan Pas Negeri Kedah
antaranya ialah Sekolah Rendah Islam Darul Ulum (SRIDU)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Webfetti.com

Webfetti.com

Webfetti.com